הכל על / איך לפרסם בספוטיפיי

למה ספוטיפיי?

בשנים האחרונות ההאזנה לאודיו בסטרימיניג הפכה להיות מרכזית בחיים של כולנו, בספוטיפי נמצא כל קטלוג המוזיקה והפודקאסטים בכל מכשיר ובכל פלטפורמה, כמות עצומה של תכנים וכולם מאומתים על ידי הלייבלים ויכולות פרסונליזציה המאפשרות גילוי והתאמה אישית על ידי אלגוריתמים ומערכות AI המנפות ומתאימות את התכנים הרלוונטיים לכל משתמש לפי העדפותיו.

לאחרונה פרסמה ספוטיפיי את תוצאות הרבעון הראשון של 2021 ומדווחת על כ-356 מיליון משתמשים (24% גידול ברבעון Y/y) ב178 טריטוריות ברחבי העולם. מבין המשתמשים 158 מיליון במודל פרימיום והיתר במודל חינם הכולל פרסום. גם בישראל האזנה לספוטיפיי ממשיכה לזנק עם ממוצע האזנה יומי של 145 דקות כאשר רוב המשתמשים במודל חינם הכולל פרסום אותו חברת ADIO משווקת למפרסמים ומותגים מובילים.

 

הפרסום בספוטיפיי

ספוטיפיי מציעה למותגים ולמפרסמים חווית פרסום בכל הפורמטים ובכל הפלטפורמות, הפרסום מדיד ומטורגט ומוגש למשתמשים בזמן חשיפה מלאה (100% SOV) ומניע לפעולה למסך הבא.

בניגוד לפרסום ברדיו המסורתי הנשען בעיקר על פרסום בזמן נהיגה, הפרסום בספוטיפיי פוגש את את הצרכנים בכל מקום בו הם נמצאים: בנהיגה, בחדר הכושר ובפעילות ספורט, בדרך ובזמן העבודה, בפעילות פנאי ולמעשה בכל סיטואציה בה הם נמצאים ומאפשר למותגים להגיע לקהל היעד באמצעות תכונות טירגוט מלאות.

איך לפרסם בספוטיפיי

הפרסום בספוטיפיי מותאם לפי הצריכה והרגלי ההאזנה, תשדירי האודיו יוגשו בזמן האזנה כאשר המסך מכובה, מנגד, תשדירי הוידאו והבאנרים יוגשו בזמן צפיה ושימוש באפליקציה. בנוסף, ספוטיפיי מאפשרת למפרסמים להניע לפעולה למסך הבא שכן המוזיקה ממשיכה להתנגן ברקע (עמוד נחיתה, הורדת אפליקציה, מעבר לאתר המפרסם) ומוסיפה לכלי הפרסום באנר קליקבילי מסונכרן.

ספוטיפיי מאפשרת לכל מפרסם להשתמש ביכולות הטירגוט ולפנות לקהל המטרה הרלוונטי בקמפיין, יכולות הטירגוט כוללות פניה ממוקדת לפי: גילאים, מגדר, גיאוגרפיה, סוגי מכשירים, זמנים ייחודיים, סיטואציות, קונקטיביות, ז'אנרים ועוד ועוד – כלי טירגוט המשפרים את הביצועים ואת יעילות הקמפיין.

ולסיכום, הפרסום בספוטיפיי מוגש לקהל הנכון, עם המסר הנכון ובזמן הנכון.

כלי פרסום בספוטיפיי

ספוטיפיי מציעה למפרסמים בארץ מגוון כלי פרסום איכותיים:

Audio Everywhere

תשדירי אודיו עד 30" בכל המכשירים ובכל הפלטפורמות לקהל עצום המאזין בפלטפורמה. התשדירים מוגשים In Stream בזמן האזנה וודאית – 100% חשיפה מלאה (SOV) וכוללים גם באנר להנעה לפעולה. עמוד המוצר

Video Takeover

תשדירי הוידאו 30" מוגשים בזמן שהמשתמש אקטיבי מול המסך: מובייל, דסקטופ ובטאבלט. מבטיחים שהמותג ישיג 100%True CPV  (חשיפה נספרת לאחר חשיפה מלאה לפרסום) וכוללים באנר / לינק להנעה לפעולה. עמוד המוצר

Sponsor Session

חסות פרימיום וידאו המעניקה 30-דקות בלי הפרעות בגמר הצפיה בפרסומת הוידאו. התשדיר מוגש בהתחלת השימוש באפליקציה במודל חשיפה מלאה לתשדיר ב100% CPV ובאנר / לינק להנעה לפעולה ובנוסף מעניק ערך וודאי למשתמש. עמוד המוצר

Overlay

מעברון פרימיום המוגש בזמן החזרה למסך האפליקציה, מוגש בזמן חשיפה וודאית כאשר מסך האפליקציה פעיל ובכך מבטיח חשיפה מלאה והנעה לפעולה למסך הבא. עמוד המוצר

Leaderboard

באנר נפוץ המוגש בכל עמודי הפלטפורמה בדסקטופ ומניע לפעולה למסך הבא. עמוד המוצר

בנוסף לכלי פרסום אלה, ספוטיפיי מאפשרת למותגים לבנות מהלכי פרסום מתקדמים ויחודיים, בניית זהות מוסיקלית למותג (Branded Playlists), חסויות פרימיום (Discover weekly), חלוקת מנויים בפעילות API ועוד…

לעמוד פרסום בספוטיפיי ו-Media kit לחץ כאן

אנו מזמינים אתכם לבנות איתנו את הקמפיין הבא שלכם בספוטיפיי – צור קשר

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב telegram
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp