השפעת האודיו על המוח שלנו – מחקר Sonic Science ​

מחקר אודיו חדש מראה כי רמת המעורבות ב-Spotify גבוהה יותר מאשר אמצעי מדיה אחרים
חברת המחקר Neuro-Insight ו-Spotify ערכו מחקר אודיו ייחודי וגדול מסוגו עם למעלה מ-600 נבדקים על השפעה הקוגנטיבית של מוזיקה ופודקאסטים.
המחקר בוחן את ההשפעה של Spotify והחוזקות שלה בהשוואה לרדיו, וידאו וסושיאל ומספק ניתוח מקיף סביב עוצמת הפלטפורמה ביצירת פריצת דרך עבור המפרסמים.
המחקר ממנף את ה-Study State Topography של Neuro-Insight (SST) שהיא טכנולוגיה המודדת את מהירות העיבוד העצבי בקרקפת על מנת לבנות תמונה שנייה אחר שנייה של הפעילות במוח.
טכנולוגיה זו ייחודית בכך שהיא יכולה להתמקד בתהליכי קבלת ההחלטות שלנו במוח כדי לעזור לנו להבין יותר מדוע אנו צורכים וקונים תוכן.
תוצאות המחקר מראות כי האודיו הדיגיטלי בעל עוצמה ייחודית הודות לאינטראקטיביות וההתאמה האישית למשתמשים. האודיו דיגיטל ב-Spotify עוצמתי ומרתק יותר מהרדיו, הטלוויזיה והמדיה החברתית ותובנות מרתקות נוספות על השפעת האודיו על המוח שלנו.
למאמר המלא

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב telegram
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp