נתוני ספוטיפיי Q1 2021

לאחרונה פרסמה ספוטיפיי את תוצאות הרבעון הראשון של 2021 ומדווחת על כ-356 מליון משתמשים (24% גידול ברבעון Y/y) ב178 טריטוריות ברחבי העולם. מבין המשתמשים 158 מיליון במודל פרימיום והיתר במודל חינם הכולל פרסום.

האזנה לאודיו בסטרימיניג הופכת להיות מרכזית בחיים של כולנו, הסיבות לכך קשורות לנגישות התוכן כאשר למעשה כל קטלוג המוזיקה והפודקאסט נמצא בכף ידינו, בכל מכשיר ופלטפורמה, איכות התוכן עם כמות עצומה של תכנים מאומתים על ידי הלייבלים ויכולות הפרסונליזציה המאפשרות גילוי והתאמה אישית על ידי אלגוריתמים ומערכות AI המנפות ומתאימות את התכנים הרלוונטים לכל מתשמש לפי העדפותיו.

גם בישראל האזנה לספוטיפיי ממשיכה לזנק עם ממוצע האזנה יומי של 145 דקות כאשר רוב המשתמשים במודל חינם הכולל פרסום אותו חברת אדיו משווקת למפרסמים ומותגים מובילים.

לנתונים המלאים לחץ כאן.

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב telegram
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp