תובנות על תוצאות קמפיין ב-Spotify

סביבת הפרסום בSpotify משיגה תוצאות טובות יותר למותגים,

להלן 4 תובנות לגבי אפקטיביות הפרסום (מתוך נתוני LeanLab) של Spotify:

 

Emotion

מודעות פרסום בSpotify יצרו מעורבות רגשית גדולה יותר מאשר פלטפורמות מתחרות: 15% בתשדירי אודיו ו- 14% בתשדירי וידאו1

Awarness

מודעות פרסום בSpotify מגדילות את המודעות למותג (brand lift awarness)  ב18% ביחס לנתוני הבנצ'מרק בעולם2

Engagement

Spotify מדורגת במקום הראשון בעולם בזמן ממוצע לביקור מתוך 100 אפליקציות המובייל המובילות בעולם3 (comScor)

Purchase intent

אנשים נוטים לרכוש מוצר המפורסם בSpotify ב18% יותר לעומת פלטפורמות מתחרות1

 

Source: 1. Spotify / Nielsen Consumer Neuroscience, 2017 2.  LeanLab Benchmarks 3. comScore, UK, June 2018; comScore mobile time spent includes both our Ad-Supported and Premium users

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב telegram
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp