תשדירי האודיו מגיעים ל'כאן הסכתים'!

תשדירי האודיו מגיעים ל'כאן הסכתים'!

פותחים את נובמבר עם פרסום אודיו דיגיטלי בפודקאסטים המובילים בישראל של תאגיד השידור – 'כאן הסכתים!'
'חיות כיס', 'שיר אחד', 'הקצביה', 'המעבדה' 'עוד יום' ועוד ועוד הסכתים מושלמים והזדמנות אדירה למותגים לפגוש את הצרכנים הרלוונטים בכל מקום ובכל סיטואציה.

הפרסום בתשדירי אודיו מטורגטים בזמן האזנה וודאית בכל הפלטפורמות בהן מאזינים לפודקאסטים בינהן: Spotify, Appel Podcast, Google Podcast ופלטפורמות צד ג' נוספות.

השקנו חבילת פרסום חדשה ב-Spotify, כאן הסכתים ופודקאסטים מובילים: Ynet, כלכליסט, גלובס, רשת אודיותר, ערוץ 9 וערוצי אודיו בסטרימינג נוספים בחבילת חשיפות אודיו מטורגטת ומתקדמת.

לחבילת האודיו החדשה
לפרסום בכאן הסכתים דברו איתנו

השפעת האודיו על המוח שלנו – מחקר Sonic Science

מחקר אודיו חדש מראה כי רמת המעורבות ב-Spotify גבוהה יותר מאשר אמצעי מדיה אחרים
חברת המחקר Neuro-Insight ו-Spotify ערכו מחקר אודיו ייחודי וגדול מסוגו עם למעלה מ-600 נבדקים על השפעה הקוגנטיבית של מוזיקה ופודקאסטים.
המחקר בוחן את ההשפעה של Spotify והחוזקות שלה בהשוואה לרדיו, וידאו וסושיאל ומספק ניתוח מקיף סביב עוצמת הפלטפורמה ביצירת פריצת דרך עבור המפרסמים.
המחקר ממנף את ה-Study State Topography של Neuro-Insight (SST) שהיא טכנולוגיה המודדת את מהירות העיבוד העצבי בקרקפת על מנת לבנות תמונה שנייה אחר שנייה של הפעילות במוח.
טכנולוגיה זו ייחודית בכך שהיא יכולה להתמקד בתהליכי קבלת ההחלטות שלנו במוח כדי לעזור לנו להבין יותר מדוע אנו צורכים וקונים תוכן.
תוצאות המחקר מראות כי האודיו הדיגיטלי בעל עוצמה ייחודית הודות לאינטראקטיביות וההתאמה האישית למשתמשים. האודיו דיגיטל ב-Spotify עוצמתי ומרתק יותר מהרדיו, הטלוויזיה והמדיה החברתית ותובנות מרתקות נוספות על השפעת האודיו על המוח שלנו.
למאמר המלא

פודקאסט שיווקי
בהרכבה עצמית - הסודות של איקאה

הפודקאסט הוא כלי אדיר לאסטרטגיה השיווקית של המותג, מחובר לאג'נדות וסט הערכים של החברה ומצריך התמחות מערכתית כדי לסחוף מאזינים בכל רגע של היום.
לכולנו יש בבית לפחות פריט אחד מאיקאה, אבל איך הם עושים את זה?
אנו בADIO גאים להשיק את אחד מהפרויקטים הכי האיכותיים שהפקנו – הפודקאסט בהרכבה עצמית – הסודות של איקאה.
בכל פרק ענבל גזית נכנסת אל מאחורי הקלעים בחדרי הישיבות, בחנויות, לומדת כמה מילים בשוודית ומגלה לא מעט מהסודות של אחד המותגים המצליחים בעולם.

להפקת פודקאסט שיווקי – דברו איתנו

להאזנה בספוטיפיי
​להאזנה באתר איקאה

!All Ears On you

הקמפיין החדש של Spotify פונה למפרסמים פוטנציאליים בקמפיין B2B עולמי תחת המסר 'כל האוזניים עליך' (FCB New York)

ומבטיחה למפרסמים Reach the most immersed audience להגיע לקהלים משפיעים וברמת מעורבות גבוהה.

לפרסום ב-Spotify דברו איתנו

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב telegram
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp