עוד נתונים

פלייליסטים ממותגים – פיתוח זהות מוסיקלית ויצירת נכס דיגיטלי בSpotify

 

מהלך מושלם של  TERMINAL X בספוטיפיי, הפקת סדרת פלייליסטים של Dj ITAY GALO
קמפיין מטורגט בספוטיפיי / קידום בסושיאל / אינסרט גלויות בחבילות ויכולת סריקת Spotify Code מהאפליקציה.


 
סקר  TGI 2020: ירידה בחשיפה לרדיו, זינוק בהאזנה בדיגיטל
 

 

שיעור ההאזנה לרדיו יורד בכ10%, כך גם דקות האזנה לרדיו ביום חול בירידה של 11%.
האזנה לתוכן באינטרנט (לייב, סטרימינג, און-דימנד, פודקאסטים) עם 49.7%.
Spotify ממשיכה לזנק עם 23.9%  והאזנה לפודקאסט עם 24.6% מהאוכלוסיה


 
דוח הדיגיטל של בזק 2020: 90% מהנשאלים מאזינים למוסיקה אונליין
 

הציבור לא רק צורך יותר תכני וידאו, אלא גם מאזין יותר למוסיקה באמצעות הרשת עם 90% מהנשאלים צורכים מוסיקה און ליין. גם תחום האזנה לפודקאסט עם 40%.
סה"כ 40% מהנשאלים האזינו יותר לתכנים אונליין ביחס לשנה שעברה. Spotify הערוץ המואזן ביותר.


 
Branded Annotated Playlist
 
 
חברת Barila איטליה הפיקה 8 פלייליסטים המותאמים לדקות הבישול של סוגי הפסטות, כי ידוע שזמן הבישול הוא קריטי לפסטה כדי שתצא אל דנטה.
אותות סאונד של זמנים נוספו אל הפלייליסטים וסימנו למשתמשים מתי לערבב, מתי הסתיים התהליך…
חדש ואפשרי גם בישראל! שילוב אותות סאונד בתוך הפלייליסט הממותג, האותות הינם קטע אודיו מקורי המשולב בין השירים בפלייליסט במטרה ליצור אוירת סאונד למשתמשים
 
לפרטים נוספים צרו קשר 🙂 
מומלצים
דילוג לתוכן