ADVERTISING – פיצה ומוזיקה השילוב המושלם

דומינו'ס פיצה ישראל משלבת את שתי האהבות הכי גדולות שיש בחיים –  פיצה ומוזיקה.

בסדרת פלייליסטים חמים בSpotify אותם ערך Dj אלי מתנה ממובילי סצינת הDj’s בישראל. המהלך כולל פרופיל מאומת של דומינו'ס פיצה ב-Spotify וסדרת פלייליסטים מיוחדים לסיטואציה: עד שהפיצה תגיע – שירים שמתאימים לזמן הזה עד שהפיצה מגיעה / צ'יזי נייטס – פלייליסט לערב רומנטי / כולם פיצות באוויר – פלייליסט ערב עם החבר'ה שבא להרים את האווירה.

Spotify מאפשרת למותגים להתחבר לקהל באמצעות המוזיקה באמצעות פיתוח זהות מוזיקלית למותג, הקמפיין בSpotify כולל תשדירי אודיו מטורגטים ובאנר להנעה לפעולה לעמוד ההזמנה בדומינו'ס פיצה, המהלך מלווה בפעילות סושיאל ברשתות החברתיות וקידום הפלייליסטים בהודעות SMS לכל לקוח שהזמין.

משרד פרסום: McCANN TLV, DIBOOR MEDIA.

שורה תחתונה למקבלי החלטות: הפלייליסט הממותג הינו כלי חשוב בארגז הכלים השיווקי לחיזוק הקשר והגדלת המעורבות עם קהלי המטרה.

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב telegram
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp