At-Home Streaming המדריך לפרסום בזמן האזנה בבית

בתקופה של ריחוק חברתי השהייה בבית הופכת להיות הרבה יותר מרכזית בחיים שלנו, המוני אנשים ברחבי העולם עדיין מבלים את רוב זמנם בבית ומאזינים לתכנים שהם אוהבים ברגעים שונים לאורך היום.

במטרה לספק למותגים כלי למקסום יכולת הפרסום בתשדירי אודיו, ספוטיפיי ניתחה את נתוני הדאטה במגוון סיטואציות ביתיות (At-home streaming) הקשורות לתקופת שגרת הקורונה. אז בין עם מדובר בהאזנה לפלייליסט בזמן העבודה מהבית, ספורט בסלון וגיימיניג או להתעדכן בפודקאסט בזמן בישול ארוחת הערב…
ספוטיפיי בדקה את כל הרגעים הביתיים ומספקת למותגים כלי נוסף להגיע לקהל הנכון בזמן הנכון ובדיוק במקום בו הוא מקשיב לתשדירי האודיו.

האזנה בזמן עבודה מהבית
Work from Home
Insite: כ21% ממשתמשי Spotify מבלים יותר זמן בזמן עבודה או למידה מהבית.
Focus flow, Brain food playlist :What’s playing וכו'
Pro-tip: גם כשמדובר ב30 שניות של אימון נשימות, המלצה להתמתח ו/או לקחת הפסקה – תשתמשו בתשדיר האודיו שלכם להעניק מוטיבציה למאזינים לנצל הכי טוב שהם יכולים את היום שלהם בזמן העבודה מהבית.

האזנה במטבח
Kitchen Hang
Insite:
כ59% ממשתמשי Spotify מבלים יותר זמן בבישול.
feel good dinner, Kitchen Swagger :What’s playing וכו'
Pro-tip: פרגנו למאזינים שלכם בטיפים ומתכונים קצרים בזמן הבישול, נצלו את תשדירי האודיו במכשירים המחוברים הנמצאים במטבח.

האזנה בספורט
Sweat Session

Insite: כ73% ממשתמשי Spotify הגדילו את זמן האזנה שלהם לפלייליסטים ריצה.
38% ממשתמשי Spotify הגדילו את זמן האזנה שלהם לפלייליסטם של יוגה.
בתקופת שגרת קורונה חל זינוק של כ30% ביצירת פלייליסטים פרסונלים לWorkout – אנשים עורכים לעצמם פלייליסטים עבור הפעילות גופנית שלהם.
Workout Hits, Beast Mode :What’s playing וכו'
Pro-tip: הגיעו לקהלי המטרה בתשדירי אודיו קצרים המוגשים בזמן האימון, המליצו להם לא לשכוח לקחת 30 שניות של הפסקה בזמן האימון.

ואפרופו Workout הנה מתחם מיוחד שSpotify הקימה בתחום הפעילות הגופנית: SoundTrackyourworkout – למעשה מאפשרת לכל אחד ליצור לעצמו פלייליסט פרסונלי המותאם לפעילות הספורט שלו, לפי סוג פעילות גופנית, זמן האימון, שילוב של מוזיקה ופודקאסטים וכו…
כנסו לא תתאכזבו!

האזנה בגיימניג
Game On
Insite:
כ41% ממשתמשי Spotify הקפיצו את הצריכה בפלייליסטים של משחקי וידאו בזמן שהם מחוברים לקונסולות ומאזינים בSpotify.
Hip hop Controller, Power Gaming :What’s playing וכו'
Pro-tip: התחברו למשפיען מוביל בתחום הגיימיניג ליצירת תשדיר אודיו קצר ואפקטיבי שישאיר את הגיימרים מרוכזים בזמן שהם מחוברים לקונסולות.

לכל המתעניינים, בSpotify יש ז'אנר עצום של מוזיקה לGaming – כנסו לעמוד

האזנה בזמן משפחה
Family Ties

Insite: כ69% ממשתמשי Spotify טוענים שהמוזיקה מחברת את המשפחה יחד.
44% ממשתמשי Spotify הגדילו את זמן בו הם משחקים במשחקי חברה, פאזלים ופעילויות משפחתיות נוספות.
Party in the living room, Slow dancing in the living room :What’s playing וכו'
Pro-tip: תתפסו את האימהות והאבות בזמן שהם יחד והגישו תשדירי אודיו חיוביים ונחמדים בזמן שהם נמצאים בפעילות משפחתית.

האזנה לקראת שינה
Stream to Sleep

Insite: כ23% ממשתמשי Spotify הגדילו את זמן האזנה שלהם לפלייליסטים Chill playlist’s
Dreamy Vibes, Deep Sleep :What’s playing וכו'
Pro-tip: עזרו למאזיני ספוטיפיי להירגע לפני המיטה בתשדירי אודיו הכוללים צלילים טבעיים או הדרכת מדיטציה רגועה.

לכל המתעניינים, בSpotify יש ז'אנר מושלם של מוסיקה לפני השינה – כנסו לעמוד

אז אחרי ה"מה" בואו נצלול ל"איך":
ספוטיפיי שירות המוסיקה בסטרימיניג המוביל בעולם עם 286 מיליון משתמשים ב-92 טריטוריות מאפשר למותגים להתחבר אל הצרכנים שלהם באמצעות המוסיקה.

1. הפרסום בספוטיפיי מוגש בזמן 100% חשיפה מלאה (SOV) בסביבת תוכן פרימיום בכל פורמט: תשדירי אודיו, וידאו, מעברונים, באנרים, פלייליסטים ממותגים ומהלכי API מיוחדים.

2. קמפיין מותגי או קמפיין מכר, בין אם תשדירי אודיו המוגשים In Stream בין השירים, תשדירי וידאו ובאנרים – כל כלי הפרסום בספוטיפיי מוגשים בברייקים קצרים המותאמים לצריכה – וכאשר המסך כבוי, תשדירי האודיו נכנסים לפעולה ומייצרים גם יכולת להנעה לפעולה.

3. ניתן לטרגט לפי נתונים סוציודמוגרפים כגון: גילאים, מגדר, זמנים, סוגי מכשירים ואזורים בישראל. בנוסף, ניתן לטרגט במגוון ז'אנרים, סיטואציות ומצבי רוח: פעילות ספורט, פנאי, טירגוט בזמן נהיגה (לדג' תשדירי אודיו המוגשים למשתמשים בזמן שמאזינים לSpotify באמצעות אפליקציית Waze) ועוד ועוד.

4. ספוטיפיי מאפשר להטמיע impression tracker ו Click URL-ולהניע לפעולה למסך הבא מבלי לפגוע בחווית ההאזנה.

לסיכום, למעלה ממיליון משתמשים בספוטיפיי בישראל במודל הכולל פרסום המאזינים בממוצע כ145 דקות ביום. כלי הפרסום מאפשרים לטרגט את קהלי המטרה גם בזמן שהמסך כבוי ומאפשרים למותגים להגיע לקהלי המטרה שלהם בהתאם לפרופיל והרגלי הצריכה ובזמן חשיפה מלאה.

רוצים לדעת עוד על הפרסום בספוטיפיי? לחצו

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב telegram
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp