Creating Brand Growth Through Screenless Marketing פרסום בספוטיפיי גם בזמן שהמסך כבוי

אודיו תמיד מילא תפקיד מפתח ואין סופי בחיים שלנו, תמיד התחברנו לשמוע את השירים האהובים עלינו או חיפשנו ברדיו חדשות ובידור מהשדרנים האהובים עלינו. אבל עכשיו, אנו נמצאים בעידן שבו אנשים יכולים להגיע לתכני אודיו בכל זמן ובכל מקום, בכל מכשיר ובכל סיטואציה. וכאשר כל קטלוג האודיו דיגיטלי בעולם נמצא בכף ידינו, האזנה לתכנים מעולם לא היתה גבוהה כל כך בכל הזמנים.

76% מהאנשים ברחבי העולם מאזינים בחודש לתכני אודיו דיגיטליים (אינדקס האינטרנט העולמי, 2018) עם האזנה ממוצעת של 2.5 שעות ביום!

הנה כמה נתונים מעודכנים על שוק האודיו הדיגיטלי בישראל:

  • ספוטיפיי עם למעלה מ1.3 מיליון משתמשים על-פי נתוני GWI (Source:Global web index 2019-2020) 30% מהם במודל פרימיום ו-70% במודל חינם.
  • לצד מספרים אלו נוסיף את נתוני הדאטה סטרימינג של המשתמשים בספוטיפיי מודל חינם בישראל (Spotify first party data IL Q1 2020) הנתונים מציגים בספוטיפיי 54% גברים, 46% נשים, 60% בגיל 25 ומעלה, ליבת משתמשים בגילאי 18-45 והאזנה ממוצעת של 145 דקות ביום!
  • נתוני TGI האחרונים מציגים כי 32.5% מהאוכלוסיה מאזינים לתכני רדיו ואודיו באינטרנט (Source: TGI WAVE 2/ 2019).
  • נתוני TGI האחרונים מציגים כי 18.8% מהאוכלוסיה מאזינים לפודקאסטים (Source: TGI WAVE 2/ 2019).

בזכות החדשנות אנו רואים יותר ויותר אנשים מאזינים בסטריימיניג, בכל זמן ובכל מקום. קיימות 4 סיבות עיקריות לכך ששירותי הסטרימיניג הופכים להיות כל כך מרכזיים בחיים שלנו ורלוונטים לפרסום בספוטיפיי, ברדיו הדיגיטלי ובפודקאסט:

  1. שיפור הנגישות: כל קטלוג המוסיקה והפודקאסטים נגיש ונמצא בכף ידינו, אנשים יכולים להאזין לתכני שמע כמעט בכל מקום ובכל עת.
  2. איכות התוכן: כמות מדהימה של תכני אודיו איכותי במוסיקה, פודקאסטים וספרי שמע.
  3. גילוי והתאמה אישית: לפלטפורמות כמו ספוטיפיי ונטפליקס יש מערכות AI המנפות ומתאימות את התכנים הרלוונים לצרכנים.
  4. האודיו נחשב לאלטרנטיבה בריאה לשימוש במסכים: למעשה, 43% מהנשאלים ממחקר early adopters המחזיקים ברמקול חכם לפחות שנה אמרו שהם רכשו את הרמקולים החכמים שלהם כדי להפחית את זמן המסך הכולל. (NPR and Edison Research, Winter 2018).

הסיבות הללו גורמות לכך שאנשים מאזינים בסטרימיניג יותר מאי פעם והן גם משנות את כל ההתייחסות של המותגים לפרסום בספוטיפיי ובפלטפרמות האודיו דיגיטליות.

הפרסום בספוטיפיי

ספוטיפיי מציע למותגים להתחבר אל הצרכנים שלהם באמצעות המוסיקה ומבטיח למותגים סביבת פרימיום מושלמת לפרסום:

  1. 100% logged in – משתמשים מחוברים לפלטפורמה, מאזינים כל יום, כל היום.
  2. זהות אחת בכל המכשירים: ניידים, טאבלטים, האזנה בדסקטופ, רכבים, מכשירים מחוברים ואפליקציות צד שלישי כגון Waze, Run kipper, Xbox ואחרות.
  3. סביבה מותאמת להרגלים, טעמים ומצבי הרוח של המשתמשים – הפרסום מטורגט ומגיע ישירות לקהלי המטרה שלכם.
  4. הפלטפורמה מותאמת גם לנראות: הפרסום מוגש בהתאם לצריכה בכל הפורמטים – האודיו מוגש כאשר מאזינים, הוידאו והבאנרים מוגשים בזמן שצופים במסך.
  5. סביבת פרימיום בטוחה לפרסום: כל התכנים מאומתים על ידי הלייבלים ומערכת התוכן.

פרסום חוצה פורמטים ופלטפורמות:

הפרסום ב-ספוטיפיי מוגש בזמן 100% חשיפה מלאה (SOV) בסביבת תוכן פרימיום בכל פורמט: תשדירי אודיו, וידאו, מעברונים, באנרים, פלייליסטים ממותגים ומהלכי API מיוחדים.

קמפיין מותגי או קמפיין מכר, בין אם תשדירי אודיו המוגשים In Stream בין השירים, תשדירי וידאו ובאנרים – כל כלי הפרסום בספוטיפיי מוגשים בברייקים קצרים המותאמים לצריכה – וכאשר המסך כבוי – תשדירי האודיו נכנסים לפעולה ומייצרים גם יכולת להנעה לפעולה.

ספוטיפיי מאפשר להטמיע impression tracker ו Click URL-ולהניע לפעולה למסך הבא מבלי לפגוע בחווית ההאזנה.

כלי הפרסום בספוטיפיי:

  • Audio Everywhere
  • Video Takeover
  • Sponsor session
  • Overlay
  • Homepage Takeover
  • Leaderboard

לכל כלי הפרסום בספוטיפיי לחץ כאן

לסיכום, למעלה ממיליון משתמשים בספוטיפיי בישראל במודל הכולל פרסום המאזינים בממוצע כ-145 דקות ביום. כלי הפרסום מאפשרים לטרגט את קהלי המטרה גם בזמן שהמסך כבוי ומאפשרים למותגים להגיע לקהלי המטרה שלהם בהתאם לפרופיל והרגלי הצריכה ובזמן חשיפה מלאה.

 

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב telegram
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp