היום 30 לספטמבר מציינים בכל העולם את יום הפודקאסט הבינלאומי!

הנה 10 עובדות מעניינות:

  1. צריכת הפודקאסטים בצמיחה בכל העולם, עיקר האזנה בפלטפורמות:  Spotify, Apple Podcast, Google Podcastכחלק בלתי נפרד ממעבר המשתמשים להאזנה למוזיקה ופודקאסטים בסטרימיניג.
  2. על פי נתוני Spotify בשנת 2019 חל זינוק של 250% בהאזנות לפודקאסטים, 50% מהם דור Y המאזינים לפחות פעם בשבוע.
  3. על פי נתוני Edison Research Infinite Dial 2019 51% מהאמריקאים מאזינים לפודקאסטים, 49% בבית, 22% בדרכים – קהל נאמן ואיכותי בעל הכנסה פנויה – המגמות דומות גם במדינות אחרות.
  4. כל ענקיות הדיגיטל במירוץ החימוש… בשנה האחרונה השקיעה Spotify למעלה ממליארד דולר ברכש והפקת פודקאסטים בינהם: Kim Kardashian, Joe Rogan, Nas Daily, Michelle Obama ואחרים
  5. בישראל – על פי נתוני TGI האחרון 23% מהאוכלוסיה (בוגרים דוברי השפה העברית) מאזינים לפודקאסטים וזו כפי הנראה רק ההתחלה.
  6. על פי נתוני הפודקאסטים המובילים בישראל, Spotify אחראית כיום על 40-50% מהטראפיק, גם בשוק הבינלאומי, Spotify פלטפורמת האודיו המובילה בעולם ומפיצה למעלה ממליון וחצי פודקאסטים.
  7. לאחרונה השיקה Spotify את ה Your Daily Drive המציע לכל משתמש פלייליסט יומי המשלב את המוזיקה וחדשות שאוהב לשמוע – למעשה מדובר בערוץ פרסונאלי ליניארי יומי הכולל מוזיקה ותכני חדשות פודקאסט.
  8. וכשהמאזינים שם, המפרסמים בעקבותיהם: על פי נתוני eMarketer, שוק הפרסום בפודקאסטים בצמיחה ויגיע השנה לכ780M$ וב2021 יחצה את 1.1B$. הפרסום בפודקאסטים אפקטיבי! במחקר Adobe digital insights בדק את אפקטיביות הפרסום בפודקאסטים ומצא כי פודקאסטים הם פלטפורמה יעילה ואפקטיבית לפרסום: 60% מהמאזינים לפודקאסטים דיווחו כי הם חיפשו מוצר או שירות לאחר ששמעו מודעה בפודקאסט, 25% מהם רכשו מוצר שגילו באמצעות מודעה בפודקאסט.
  9. בנוסף לפרסום בSpotify ובנטוורק הרדיו הדיגיטלי, אנו בADIO גאים להוביל גם את הפרסום בפודקאסטים ומציעים למותגים הזדמנות ייחודית להגיע לקהילות נאמנות ומשכילות בפודקאסטים. הפרסום אטרקטיבי ואפקטיבי וכולל:
    • תשדירי פרסום אודיו כחלק מנטוורק הרדיו הדיגיטלי ADIO
    • חסויות בפודקאסטים המובילים בישראל בינהם: עושים היסטוריה, גיקונומי, הארץ דהמרקר, גלובס, כלכליסט ועוד ועוד…
    • הפקת פודקאסטים שיווקיים למותגים, חשוב לציין שאף אחד לא יאזין לפודקאסט שהוא פרסומת אחת ארוכה של 40 דקות ולכן צוות הפודקאסט שלנו אותו מובילה עינב לנדאו יודעים לפצח כל בריף ולספק פודקאסט שיווקי איכותי ומרתק. לאחרונה השקנו את הפודקאסט "אבלמה" של הראל יחד עם רד אורבך (רדבנד) ועופר קליין ששובר שיאים בהאזנה ובקרוב יושקו פודקאסטים שיווקיים נוספים.
    • בקרוב – נשיק כלי פרסום ייחודיים לפודקאסטים בSpotify
  10. זהו, יום פודקאסט שמח לכולם, ולמי שצריך, כאן תוכלו ללמוד כיצד להפיק לעצמכם בPodcast Playlist Spotify לשלב בתוכו את המוזיקה והפודקאסטים שאתם הכי אוהבים לשמוע!

לסיכום,

ההאזנה לפודקאסטים שוברת את הציפיות בכל העולם, מדיום נוצץ הנמצא בכל כיס ופופולארי בעיקר בקרב קהילות אמידות ומשכילות. הפודקאסט כאן בכדי להישאר, מדיום אישי ונייד הסוחף מאות אלפי מאזינים מחוברים במגוון סיטואציות וקהילות נאמנות וחזקות. זה הזמן להיכנס לשוק הפודקאסטים כשהאוקיינוס עדיין כחול. צוות הפקת הפודקאסטים שלנו ישמח לפצח את אסטרטגיית התוכן של המותג ולהציע מגוון פתרונות לכניסה לשוק הפודקאסטים בישראל.

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב telegram
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp