#הכר_את_המשתמש_חובבי אוכל

עכשיו שנכנסים לסגר נוסף, זמן מצוין להכיר את משתמשי Spotify גם בסיגמנט foodies. ספוטיפיי היא פלטפורמה מושלמת להגיע לקהל חובבי האוכל, בזמן הבישול במטבח, בארוחת הערב עם הילדים וגם כשמזמינים משלוח הביתה..

לקראת 2021 החלטנו להפיץ מגוון תובנות על קהל המשתמשים בסגמנטים ייחודיים, תובנות אלו יעזור לך להתחבר לקהל שלך בדרך משמעותית יותר.

לחץ כאן לנתונים המלאים


ומה קורה בישראל..
על פי נתוני GWI, למעלה מ1.4 מיליון משתמשים בספוטיפיי בישראל, 70% מתוכם משתמשים במודל חינם עם פרסום.
זמן האזנה ממוצע עומד על שעתיים וחצי ביום בכל טווחי הגילאים ולז'אנרים מובילים.
ספוטיפיי מאפשרת למותגים להגיש פרסום מטורגט ובכל הפורמטים ישירות לקהלי המטרה.

דברו איתנו ונשמח לשלב את המותג שלכם בספוטיפיי

והנה פלייליסט
לחצו/סרקו את התמונה להאזנה

 

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב telegram
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp