Untitled-2

חשיפת המותג

לקהילות מגוונות

מאזינים נאמנים, משכילים ואמידים

סטוריטיילינג

למותג שלך

פיצוח הבריף בהתאם לאסטרטגיית התוכן

היכולת להשפיע

על הביצועים

מוגש בפלטפורמות מדידות

פרסום והפקת פודקאסטים

הפרסום בפודקאסטים מאפשר למותגים להגיע לקהילות משכילות, אמידות וייחודיות, קהל צרכנים נאמן המחובר לפודקאסט במגוון סיטואציות: בדרכים, בעבודה, בפעילות ספורט ופנאי. הפודקאסט הינו כלי פרסומי יעיל ואפקטיבי המכוון לקהלים נישתיים בעלי תחומי עניין מסויימים, הפרסום מוגש לרוב על ידי מנחה הפודקאסט כחלק אינהרנטי מהתוכן, כסיפור מזוית אישית המניע לפעולה.

מחקר של Adobe Digital Insights 2019 מצא כי פודקאסטים הם פלטפורמה יעילה ואפקטיבית לפרסום, הפרסום פחות פולשני והרבה יותר אפקטיבי: 60% מהמאזינים דווחו כי הם חיפשו מוצר או שירות לאחר ששמעו מודעה בפודקאסט, 25% רכשו מוצר שגילו באמצעות מודעה בפודקאסט – קישור למצגת המחקר.

צוות הפקת הפודקאסטים שלנו ישמח לפצח את אסטרטגיית התוכן של המותג שלך ולהציע מגוון פתרונות לפרסום והפקת פודקאסטים.

פרסום בפודקאסט:

פרסום בפודקאסטים

קהילות מאזינים משכילות, אמידות ונאמנות, המאזינות לפי תחומי עניין

פרסום בפודקאסטים

מוגש בכל המכשירים הדיגיטליים כחלק אינהרנטי מתוכן הפודקאסט.

פרסום בפודקאסטים

פרסום מדיד ומדויק, חסות לפרק ו/או CPM למאות אלפי מאזינים מחוברים

פרסום בפודקאסטים

סטוריטיילינג למסר, מוגש לרוב בקולו של מנחה הפודקאסט כחלק אינטרנטי מהתוכן

פרסום בפודקאסטים

הפקת תוכן כחלק מאסטרטגיית התוכן של המותג

Media Kit

פרטים

פינת תוכן המוגשת בתחילת האזנה לפרק. הפינות מוגשות בקולו של מנחה הפודקאסט כחלק אינהרנטי מהתוכן בדר"כ מזוית אישית המניעה לפעולה או כפינת אודיו המוקלטת מראש. פינות התוכן עוסקות סביב המוצר ו/או השירות של המותג ואורכן נע בין 30-60 שניות. ניתן להפיק פינות תוכן באורכים נוספים באמצע הפרק או לקראת סיומו. מודל הרכישה הינו CPM או fix לפרק, כולל התחייבות לכמות האזנות.  ניתן להרחיב לפינות תוכן נוספות גם באמצע הפרק ובסיומו ובאורכים שונים, ניתן להפיק פינות הכוללות קריאייטיב מותאם לכל פודקאסט ולהניע לפעולה (מומלץ בתוספת קופון/ ערך אחר).

חוזקה מרכזית

רלוונטי לכל מוצר/שירות המכוון לקהל בוגר ופעיל בדיגיטל המאזין לפודקאסט. פרסום לקהילת מאזינים במגוון פרקים ולפי תחומי עניין ועלות אטרקטיבית. 

פלטפורמות

 Spotify, Apple Podcast, Google Podcast, RADIOIN, Addict to Podcast ופלטפורמות נוספות בהן מאזינים לפודקאסט. מומלץ לבצע קידום עצמי בסושיאל ובנכסי המותג.

פרטים

הפקת פרק ממותג בשיתוף המותג. הפרק באורך מלא (45-50דק') יכלול ראיונות ואירוח מומחה מטעם, אפיון מהודק והפצה בפודקאסט קיים הרלוונטי לקהל המטרה. מודל הרכישה כולל עלות הפקה, תחקיר, ראיון עם מומחה מטעם והפקה מלאה. הפרק למעשה ישולב בתוך פודקאסט עצמאי מוביל וקיים אשר יש לו קהילת מאזינים גדולה, נאמנה ורלוונטית למוצר או לשירות.

במטרה לייצר אימפקט, מומלץ לקדם את הפרק הממותג בנכסים הדיגיטליים של המותג, להוסיף תוכנית קידום ופרסום באמצעות פינות תוכן בפודקאסטים מובילים ולהוסיף קופון/מבצע/ערך ייחודי לקהילת המאזינים.

חוזקה מרכזית:

שילוב הפרק הממותג בתוך פודקאסט פעיל הכולל קהילת מאזינים קיימת וחיה והפקת נכס דיגיטלי איתו ניתן לעבוד גם בהמשך.

פלטפורמות

Apple Podcast, Google Podcast, RADIOIN, Addict to Podcast, Spotify ופלטפורמות נוספות בהן מאזינים לפודקאסט. מומלץ לבצע קידום עצמי בסושיאל ובנכסי המותג.

פרטים

הפקה מלאה של פודקאסט ממותג למפרסמים ולחברות מסחריות. כל עונת פודקאסט כוללת לרוב בין 6-10 פרקים. פיצוח תוכן ומתן פתרון מלא מקצה לקצה לרבות איפיון ותחקיר, כתיבה, הפקה, הקלטה, גיוס טאלנטים, עריכה והפצה בכל הפלטפורמות בהן מאזינים לפודקאסטים: iOS, Android, Spotify וכו.

הפקת פודקאסט מלא הינה משימה מורכבת הדורשת עומק, שיח שוטף ומעורבות עם הגוף הממן – לא לכל מותג מתאים פודקאסט, לא ניתן להפיק פרסומת באורך 30 – 40 דקות, ובטוח שלא בקרב קהילות מאזינים ומתקדמות. מטרת העל הינה לבנות קהילת מאזינים סביב מוצר / שירות ולייצר נכס דיגיטלי (long tail).

חוזקה מרכזית

הפקת נכס דיגיטלי, החברה המסחרית הופכת לפבלישר בשוק הפודקאסטים ובונה לעצמה IP וקהילה.

פלטפורמות

  Apple Podcast, Google Podcast, RADIOIN, Addict to Podcast, Spotify ופלטפורמות נוספות בהן מאזינים לפודקאסט. מומלץ לבצע קידום עצמי בסושיאל ובנכסי המותג.

פרטים

באמצעות כלי הפרסום שלנו ב-Spotify, בנטוורק הרדיו הדיגיטלי ובפודקאסטים מובילים, ניתן לקדם את הפרק/פודקאסט הממותג ולהגיע לכיסוי גבוה של מאזינים הרואים בפודקאסט את 'הרדיו החדש' שלהם. 

בנוסף, בקרוב יושקו מוצרי פרסום ייעודיים בSpotify לקידום פרקי הפודקאסט.

פלטפורמות

 Spotify, נטוורק הרדיו הדיגיטלי, פודקאסטים מובילים – מומלץ לבצע קידום עצמי בסושיאל ובנכסי המותג.

פרסום בפודקאסטים

מבין המפרסמים איתנו:

דילוג לתוכן