חשיפת המותג
לקהילות מגוונות
מאזינים נאמנים, משכילים ואמידים
סטוריטיילינג
למותג שלך
פיצוח הבריף בהתאם לאסטרטגיית התוכן
היכולת להשפיע
על הביצועים
מוגש בפלטפורמות מדידות
פרסום והפקת פודקאסטים
הפרסום בפודקאסטים מאפשר למותגים להגיע לקהילות משכילות, אמידות וייחודיות, קהל צרכנים נאמן המחובר לפודקאסט במגוון סיטואציות: בדרכים, בעבודה, בפעילות ספורט ופנאי. הפודקאסט הינו כלי פרסומי יעיל ואפקטיבי המכוון לקהלים נישתיים בעלי תחומי עניין מסויימים, הפרסום מוגש לרוב על ידי מנחה הפודקאסט כחלק אינהרנטי מהתוכן, כסיפור מזוית אישית המניע לפעולה.
מחקר של Adobe Digital Insights 2019 מצא כי פודקאסטים הם פלטפורמה יעילה ואפקטיבית לפרסום, הפרסום פחות פולשני והרבה יותר אפקטיבי: 60% מהמאזינים דווחו כי הם חיפשו מוצר או שירות לאחר ששמעו מודעה בפודקאסט, 25% רכשו מוצר שגילו באמצעות מודעה בפודקאסט – קישור למצגת המחקר.
צוות הפקת הפודקאסטים שלנו ישמח לפצח את אסטרטגיית התוכן של המותג שלך ולהציע מגוון פתרונות לפרסום והפקת פודקאסטים.
מבין שותפי התוכן
שי סלינס, סגן עורך אתר כלכליסט ועורך ווינט כלכלה יחד עם אורי גרינפלד הכלכלכן הראשי של פסגות מגישים פודקאסט שבועי כלכלי
שי סלינס, סגן עורך אתר כלכליסט ועורך ווינט כלכלה יחד עם אורי גרינפלד הכלכלכן הראשי של פסגות מגישים פודקאסט שבועי כלכלי
פודקאסט התרבות של "הארץ" מדי יום ראשון עם ניב הדס וגילי איזיקוביץ
פודקאסט התרבות של "הארץ" מדי יום ראשון עם ניב הדס וגילי איזיקוביץ
המקום לאנשים שמדברים אוכל, נושמים אוכל, שותים אוכל ואוכלים אוכל. כאן תוכלו להקשיב למה שחדש בעולם הקולינריה, לקבל מתכונים ולשמוע ראיונות
המקום לאנשים שמדברים אוכל, נושמים אוכל, שותים אוכל ואוכלים אוכל. כאן תוכלו להקשיב למה שחדש בעולם הקולינריה, לקבל מתכונים ולשמוע ראיונות
גיא רולניק וענת ג'ורג'י עם מבט מעמיק אל אחורי הקלעים של הנושאים ששולטים במחזור החדשות היומיומי
גיא רולניק וענת ג'ורג'י עם מבט מעמיק אל אחורי הקלעים של הנושאים ששולטים במחזור החדשות היומיומי
מוסף סוף השבוע של כלכליסט בגרסת האודיו
מוסף סוף השבוע של כלכליסט בגרסת האודיו
הפודקאסט מאת ראם שרמן המארח מידי שבוע אורחים לשיחה על החיים עצמם
הפודקאסט מאת ראם שרמן המארח מידי שבוע אורחים לשיחה על החיים עצמם
סיפורים מפתיעים על הטבע האנושי,מתוך חוד החנית של המחקר המדעי בעולם. בהנחיית גלי וינרב, כתבת מדעי החיים של "גלובס"
סיפורים מפתיעים על הטבע האנושי,מתוך חוד החנית של המחקר המדעי בעולם. בהנחיית גלי וינרב, כתבת מדעי החיים של "גלובס"
סמי פרץ ואיתן אבריאל, ולעיתים גם אורחים, מנתחים את אירוע השבוע בזירת העסקים והכלכלה
סמי פרץ ואיתן אבריאל, ולעיתים גם אורחים, מנתחים את אירוע השבוע בזירת העסקים והכלכלה
נבחרת הכתבים של גלובס צוללת לעומק הסיפורים החברתיים-כלכליים שעל סדר היום. מגישים: אורי פסובסקי, הילה ויסברג, עמירם ברקת, אנדרה טבקוף, שני אשכנזי, שלומית רביד ורון טוביה
נבחרת הכתבים של גלובס צוללת לעומק הסיפורים החברתיים-כלכליים שעל סדר היום. מגישים: אורי פסובסקי, הילה ויסברג, עמירם ברקת, אנדרה טבקוף, שני אשכנזי, שלומית רביד ורון טוביה
מנהלי שיווק מצייצים מציגים "הפודקאסט של קהילת השיווק" בהנחיית אבי זיתן ובשיתוף חברת ADIO ואולפני BIZI. בכל תוכנית נארח איש שיווק מוביל לשיחה שתשלב בין האישי למקצועי ונחשוף את מאחורי הקלעים של המהלכים השיווקים
מנהלי שיווק מצייצים מציגים "הפודקאסט של קהילת השיווק" בהנחיית אבי זיתן ובשיתוף חברת ADIO ואולפני BIZI. בכל תוכנית נארח איש שיווק מוביל לשיחה שתשלב בין האישי למקצועי ונחשוף את מאחורי הקלעים של המהלכים השיווקים
סיפורים על אנשים שהחליטו לשים את הכסף שלהם על נדל"ן - העסקאות, ההתלבטויות, ההצלחות וגם הכשלונות. בהנחיית גיא ליברמן עורך הנדל"ן של גלובס
סיפורים על אנשים שהחליטו לשים את הכסף שלהם על נדל"ן - העסקאות, ההתלבטויות, ההצלחות וגם הכשלונות. בהנחיית גיא ליברמן עורך הנדל"ן של גלובס
הפודקאסט השבועי של "הארץ". מדי יום שלישי יארח ליאור קודנר את מיטב הכותבים והעיתונאים כדי לדבר על הנושאים המרכזיים שעל סדר היום.
הפודקאסט השבועי של "הארץ". מדי יום שלישי יארח ליאור קודנר את מיטב הכותבים והעיתונאים כדי לדבר על הנושאים המרכזיים שעל סדר היום.
הפודקאסט של תימור גורדון המארח את האנשים שחיים ונושמים איקומרס. בכל פרק מוצגת זווית אחרת של העולם הרותח והמרתק הזה.
הפודקאסט של תימור גורדון המארח את האנשים שחיים ונושמים איקומרס. בכל פרק מוצגת זווית אחרת של העולם הרותח והמרתק הזה.
תומי בר-אב וגיא קצוביץ' מנחים את הפודקאסט המוביל בישראל לסטארט-אפיסטים ולמתעניינים ביזמות. מארחים דמויות מובילות בתעשייה-יזמים סדרתיים, משקיעי הון-סיכון ואנשי מקצוע מובילים.
תומי בר-אב וגיא קצוביץ' מנחים את הפודקאסט המוביל בישראל לסטארט-אפיסטים ולמתעניינים ביזמות. מארחים דמויות מובילות בתעשייה-יזמים סדרתיים, משקיעי הון-סיכון ואנשי מקצוע מובילים.
לקראת בחירות 2020 בארה"ב, טל שניידר ואורי פסובסקי מפרקים את הדרך לחדר הסגלגל - מהמירוץ הסוערלהנהגת המפלגה הדמוקרטית ועד שנת האימפיצ'מנט של טראמפ
לקראת בחירות 2020 בארה"ב, טל שניידר ואורי פסובסקי מפרקים את הדרך לחדר הסגלגל - מהמירוץ הסוערלהנהגת המפלגה הדמוקרטית ועד שנת האימפיצ'מנט של טראמפ
הפודקאסט עוסק בנושאים מעולם ההשקעות, הכלכלה והיזמות בכלל, אך גם ובעיקר בעולם השקעות הנדל"ן.
הפודקאסט עוסק בנושאים מעולם ההשקעות, הכלכלה והיזמות בכלל, אך גם ובעיקר בעולם השקעות הנדל"ן.
נבות וולק ואביב פרנקל מארחים יזמים, מנכ"לים ואנשים מעניינים מתעשיית ההייטק שבאים לספר על עצמם ועל הצלחות החברה שלהם
נבות וולק ואביב פרנקל מארחים יזמים, מנכ"לים ואנשים מעניינים מתעשיית ההייטק שבאים לספר על עצמם ועל הצלחות החברה שלהם
בכל יום נתון נתעסק בספורט עולמי. שיחות מקצועיות על מגוון נושאים, הימנעות מקלישאות ומחדשות מזוייפות.
בכל יום נתון נתעסק בספורט עולמי. שיחות מקצועיות על מגוון נושאים, הימנעות מקלישאות ומחדשות מזוייפות.
הפוסקאסט שמסביר לכם איך הפוליטיקאים מנסים להשפיע על מה שאתם חושבים עליהם, מה גורם להם להצליח, ולמה לפעמים הם נכשלים באופן דרסטי
הפוסקאסט שמסביר לכם איך הפוליטיקאים מנסים להשפיע על מה שאתם חושבים עליהם, מה גורם להם להצליח, ולמה לפעמים הם נכשלים באופן דרסטי
פודקאסט בנושא שיווק, פרסום ומיתוג לבני נוער וצעירים. יניב ויצמן יוצא לפגוש את האנשים שעומדים מאחורי מותגי הנוער הגדולים בישראל. בשיתוף: איגוד השיווק הישראלי
פודקאסט בנושא שיווק, פרסום ומיתוג לבני נוער וצעירים. יניב ויצמן יוצא לפגוש את האנשים שעומדים מאחורי מותגי הנוער הגדולים בישראל. בשיתוף: איגוד השיווק הישראלי
פרסום בפודקאסט:

קהילות מאזינים משכילות, אמידות ונאמנות, המאזינות לפי תחומי עניין

מוגש בכל המכשירים הדיגיטליים כחלק אינהרנטי מתוכן הפודקאסט.

פרסום מדיד ומדויק, חסות לפרק ו/או CPM למאות אלפי מאזינים מחוברים

סטוריטיילינג למסר, מוגש לרוב בקולו של מנחה הפודקאסט כחלק אינטרנטי מהתוכן

הפקת תוכן כחלק מאסטרטגיית התוכן של המותג
Media Kit
פרטים
פינת תוכן המוגשת בתחילת האזנה לפרק. הפינות מוגשות בקולו של מנחה הפודקאסט כחלק אינהרנטי מהתוכן בדר"כ מזוית אישית המניעה לפעולה או כפינת אודיו המוקלטת מראש. פינות התוכן עוסקות סביב המוצר ו/או השירות של המותג ואורכן נע בין 30-60 שניות. ניתן להפיק פינות תוכן באורכים נוספים באמצע הפרק או לקראת סיומו. מודל הרכישה הינו CPM או fix לפרק, כולל התחייבות לכמות האזנות. ניתן להרחיב לפינות תוכן נוספות גם באמצע הפרק ובסיומו ובאורכים שונים, ניתן להפיק פינות הכוללות קריאייטיב מותאם לכל פודקאסט ולהניע לפעולה (מומלץ בתוספת קופון/ ערך אחר).
חוזקה מרכזית
רלוונטי לכל מוצר/שירות המכוון לקהל בוגר ופעיל בדיגיטל המאזין לפודקאסט. פרסום לקהילת מאזינים במגוון פרקים ולפי תחומי עניין ועלות אטרקטיבית.
פלטפורמות
Spotify, Apple Podcast, Google Podcast, RADIOIN, Addict to Podcast ופלטפורמות נוספות בהן מאזינים לפודקאסט. מומלץ לבצע קידום עצמי בסושיאל ובנכסי המותג.
פרטים
הפקת פרק ממותג בשיתוף המותג. הפרק באורך מלא (45-50דק') יכלול ראיונות ואירוח מומחה מטעם, אפיון מהודק והפצה בפודקאסט קיים הרלוונטי לקהל המטרה. מודל הרכישה כולל עלות הפקה, תחקיר, ראיון עם מומחה מטעם והפקה מלאה. הפרק למעשה ישולב בתוך פודקאסט עצמאי מוביל וקיים אשר יש לו קהילת מאזינים גדולה, נאמנה ורלוונטית למוצר או לשירות.
במטרה לייצר אימפקט, מומלץ לקדם את הפרק הממותג בנכסים הדיגיטליים של המותג, להוסיף תוכנית קידום ופרסום באמצעות פינות תוכן בפודקאסטים מובילים ולהוסיף קופון/מבצע/ערך ייחודי לקהילת המאזינים.
חוזקה מרכזית:
שילוב הפרק הממותג בתוך פודקאסט פעיל הכולל קהילת מאזינים קיימת וחיה והפקת נכס דיגיטלי איתו ניתן לעבוד גם בהמשך.
פלטפורמות
Apple Podcast, Google Podcast, RADIOIN, Addict to Podcast, Spotify ופלטפורמות נוספות בהן מאזינים לפודקאסט. מומלץ לבצע קידום עצמי בסושיאל ובנכסי המותג.
פרטים
הפקה מלאה של פודקאסט ממותג למפרסמים ולחברות מסחריות. כל עונת פודקאסט כוללת לרוב בין 6-10 פרקים. פיצוח תוכן ומתן פתרון מלא מקצה לקצה לרבות איפיון ותחקיר, כתיבה, הפקה, הקלטה, גיוס טאלנטים, עריכה והפצה בכל הפלטפורמות בהן מאזינים לפודקאסטים: iOS, Android, Spotify וכו.
הפקת פודקאסט מלא הינה משימה מורכבת הדורשת עומק, שיח שוטף ומעורבות עם הגוף הממן – לא לכל מותג מתאים פודקאסט, לא ניתן להפיק פרסומת באורך 30 – 40 דקות, ובטוח שלא בקרב קהילות מאזינים ומתקדמות. מטרת העל הינה לבנות קהילת מאזינים סביב מוצר / שירות ולייצר נכס דיגיטלי (long tail).
חוזקה מרכזית
הפקת נכס דיגיטלי, החברה המסחרית הופכת לפבלישר בשוק הפודקאסטים ובונה לעצמה IP וקהילה.
פלטפורמות
Apple Podcast, Google Podcast, RADIOIN, Addict to Podcast, Spotify ופלטפורמות נוספות בהן מאזינים לפודקאסט. מומלץ לבצע קידום עצמי בסושיאל ובנכסי המותג.
פרטים
באמצעות כלי הפרסום שלנו ב-Spotify, בנטוורק הרדיו הדיגיטלי ובפודקאסטים מובילים, ניתן לקדם את הפרק/פודקאסט הממותג ולהגיע לכיסוי גבוה של מאזינים הרואים בפודקאסט את 'הרדיו החדש' שלהם.
בנוסף, בקרוב יושקו מוצרי פרסום ייעודיים בSpotify לקידום פרקי הפודקאסט.
פלטפורמות
Spotify, נטוורק הרדיו הדיגיטלי, פודקאסטים מובילים – מומלץ לבצע קידום עצמי בסושיאל ובנכסי המותג.

מבין המפרסמים איתנו:

















Use Case
המרצים הטובים בישראל עוזבים את כיתות הלימוד ומגיעים לפודקאסט הידע של קמפוס IL – המיזם הלאומי ללמידה דיגיטלית במשרד לשיוויון חברתי.
הוקלט באולפני BIZI אלי אלון ואיתי סוויסה, עורך התוכן דני ספקטור
לחצו להאזנה





הפודקאסט של תימור גורדון המארח את האנשים שחיים ונושמים איקומרס. בכל פרק מוצגת זווית אחרת של העולם הרותח והמרתק הזה.
הוקלט באולפני BIZI אלי אלון ואיתי סוויסה
לחצו להאזנה
פודקאסט בשיתוף לייף בייביז בהנחיית רתם איזק שמשוחחת עם מומחים והורים שיספרו לנו איך להתכונן לשינוי הגדול בהצטרפות תינוק למשפחה.
הופק בשיתוף לייף בייביז של סופר פארם
הוקלט באולפני BIZI אלי אלון ואיתי סוויסה, עורכת התוכן ענת גרינבלום
לחצו להאזנה





הפודקאסט עוסק במה שחשוב בחיי היומיום שלנו: בריאות, חינוך, פיננסים ונושאים נוספים שלא תמיד הקדשנו להם מחשבה מספקת. את מה שחשוב מנחה אביב פרנקל בסדרת ראיונות מרתקים ומאפשר לנו להסתכל על הדברים שבשגרה שלנו ולהבין כיצד ניתן לשפר אותם.
הופק בשיתוף כלל ביטוח ופיננסים
הוקלט באולפני BIZI אלי אלון ואיתי סוויסה, עורכי התוכן ענת גרינבלום ורותם יפעת
לחצו להאזנה





כשהיינו ילדים ולא הבנו משהו שאלנו "אבל למה זה ככה". כשגדלנו התחלנו להתבייש לשאול, כדי שלא יחשבו שאנחנו ילדים. בשביל זה בדיוק המצאנו את "אבלמה", פודקאסט שבועי בענייני כלכלה, לאנשים שרוצים לדעת למה דברים קורים אבל מחכים שמישהו אחר ישאל במקומם את השאלה "אבל למה?". בהנחיית עופר קליין ורד אורבך בשיתוף הראל ביטוח ופיננסים
בהפקת ADIO הוקלט באולפני BIZI
לחצו להאזנה




