נתוני TGI לחציון הראשון של 2020 מציגים תמונה כללית של ירידה והחלשות בהאזנה לרדיו FM וזינוק בהאזנה דיגיטלית, Spotify ופודקאסטים.

בעוד שתחנות הרדיו המסורתי מחשבות מסלול מחדש, האזנה בסטרימיניג הפכה להיות מיינסטרים עם יותר ויותר אנשים מחוברים והמפרסמים בעקבותיהם בקמפיינים מדידים ומטורגטים המאפשרים להגיע לקהלי מטרה גם בזמן שהמסך כבוי ובחשיפה מלאה.

ניתן גם להניח כי בתקופת שגרת קורונה אנשים נוסעים פחות בכלי הרכב ומאזינים לתכני אודיו, מוסיקה ופודקאסט במובייל, במחשב ובמכשירים מחוברים – ומי שמגיע לדיגיטל כבר לא חוזר אחורה…

 

ספיישל על Sponsor Session

סשן ממומן מאפשר למותג להעניק הטבה למאזיני ספוטיפיי: 30-דקות בלי הפרעות!

השימוש בסשן ממומן מציג את המותג שלך בכניסה להאזנה ומשפר את חוויית ההאזנה. הכלי מוגש בתחילת האזנה באפליקציית Spotify ומעניק ערך ייחודי למי שצופה בתשדיר הוידאו: 30 דקות בלי פרסומות כתמורה לצפייה בסרטון וידאו מטעם המותג.

עד כה מותגים ישראלים מובילים משתמשים בספונסור סשן כחלק ממהלך הוידאו שלהם, בינהם: בנק דיסקונט, GROO, Ok Cupid ואחרים.

סשן ממותג כולל 3 מסכים:

מסך 1 הזמנת המשתמשים לצפות בתשדיר הוידאו ולהנות מ30 דקות ללא הפרעות.

מסך 2 תשדיר הוידאו של המותג (עד 30 שניות).

מסך 3 באנר קליקביל להנעה לפעולה ומאפשר הטמעת impression tracker ו- Click URL ואפשרות למעבר למסך הבא.

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב telegram
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp