The Streaming generation is here ניתוח דאטה ותובנות משתמשי ספוטיפיי בישראל

Spotify ענקית הסטרימיניג כבשה את ישראל עם למעלה מ1.3 מיליון משתמשים כך על פי מחקר (GWI Global Web Index) על השימושים בישראל. על פי המחקר של GWI (Global Web Index 2019-2020) 1,346,336 משתמשים כיום בספוטיפי בישראל, 30% מהם במודל פרימיום ו-70% במודל חינם הכולל פרסום. לצד מספרים אלו נוסיף את נתוני הדאטה סטרימינג של המשתמשים בספוטיפיי מודל חינם בישראל (Spotify first party data IL Q1 2020) הנתונים מציגים בספוטיפיי 54% גברים, 46% נשים, 60% בגיל 25 ומעלה, ליבת משתמשים בגילאי 18-45 והאזנה ממוצעת של 145 דקות ביום! להלן תובנות ונתוני דאטה במגוון סיגמנטים: Money Talks Insite משתמשי Spotify בישראל בעלי מודעות לכסף אך להוטים לחיות את חייהם במלואם ושמחים להוציא כסף על חוויות מדהימות Data 41% רואים חשיבות גבוהה בחסכון ובניהול פיננסי בכלים דיגיטלים 51%  השתמשו באפליקציית בנקאות או שירותים פיננסיים במהלך החודש האחרון 24%  רכשו ביטוח דירה ב 3-6 החודשים האחרונים
Pharma & Spotify IL Insite משתמשי Spotify בישראל בעלי מודעות רבה לאורח חיים בריא לעצמם ולסביבתם הקרובה, הם משקיעים בכושר גופני, בבריאות ובתזונה Data 30% מתעניינים בנושא הבריאות האישית 30% רכשו בחודש האחרון תרופות ומוצרים רפואיים לשיכוך כאבים ותרופות נגד קירור 77% אומרים כי ברגע שהם מוצאים מותג שהם אוהבים, הם דבקים בו לטווח ארוך
Grocery & Retail & Spotify IL Insite משתמשי Spotify בישראל הינם צרכנים חכמים הפעילים ברכישות בדיגיטל Data 40% ממשתמשי ספוטיפיי הינם הקונים העיקריים בבית. 49% חולקים את האחריות 90% טוענים שתמיד מנסים למצוא את הדילים הטובים ביותר למוצרים שהם רוצים לקנות 68% אוהבים לנסות מוצרים חדשים, ו- 36% אומרים שהם ישלמו יותר עבור מוצרים ידידותיים לסביבה
Pets & Spotify IL Insite משתמשי Spotify בישראל אוהבים ובעלי חיות מחמד ומשקיעים בהם לא מעט Data 75% ממשתמשי ספוטיפיי בישראל הינם בעלי חיות מחמד! 56% מהם גברים, 44% נשים 59% מהם בגילאי 25-54 2 מתוך 3 משתמשים רכשו מוצר כלשהו עבור בעל החיים שלהם בחודש האחרון וגם, בעוד מוזיקה לחיות מחמד אינה מדע מדויק, ספוטיפיי התייעצה עם המוסיקולוג David Teie, צ'לן מהתזמורת הסימפונית הלאומית האמריקאית וחלוצה במוזיקה ספציפית לפי מינים ואף הלחינה שני אלבומים של מוזיקה לחתולים. הייעוץ כלל חלוקה למוזיקה אהובה/ לא אהובה לפי סוג בעל חיים (לדוגמה, כלבים אינם מגיבים טוב למוזיקה נמוכה, לעתים קרובות נתפסת כאיום). וכך הושק מיקרוסייט ליצירת פלייליסט עבור חיות המחמד שלכם המבוסס על שילוב הרגלי ההאזנה שלכם ומידת התאמה לבע"ח שלכם! כנסו לממשק Spotify Pets וצרו לכם ולבע"ח שלכם פלייליסט – לא תתאכזבו! (ודמיינו מה נוכל לעשות עם המותג שיקח את המהלך קדימה…)