קמפיין אודיו בפודקאסט

קמפיין אודיו בפודקאסטים המובילים בישראל

תשדירי אודיו מטורגטים המוגשים במערכות פרסום דינמיות מאפשרות להגיע לקהל מגוון בפודקאסטים המובלים בישראל. תשדירי האודיו עד 30" מוגשים בתחילת האזנה ובסיומה לפרקי הפודקאסט בכל פלטפורמה ובכל מכשיר ומגיעים לכיסוי גבוה לקהילה עצומה של מאזינים לפודקאסטים. מודל רכש CPM מציע למפרסמים הזדמנות להגיע לקהלים הרלוונטים עבורם, להתאים ורסיות לפי אופי וצביון הפודקאסט בפריסת מדיה רחבה. מערכות הפרסום מאפשרות למפרסמים לתכנן את פריסת המדיה לפי צורכיהם ומספקות נתונים מהמנים ומדויקים אודות הקמפיין כגון: כמות חשיפות שהוגשו בפועל ויוניקים שנחשפו לקמפיין.

דוגמאות

מבין הפודקאסטים

פודקאסטים

פודקאסטים
  • הכל
  • תרבות ופנאי
  • סגנון חיים
  • חברה
  • קומדיה
  • מדע ופילוסופיה
  • אקטואליה
  • כלכלה
  • היסטוריה וספרות
  • מוזיקה
  • פוליטיקה
דילוג לתוכן