Untitled-2

חשיפת המותג

לקהילות מגוונות

מאזינים נאמנים, משכילים ואמידים

סטוריטיילינג

למותג שלך

פיצוח הבריף בהתאם לאסטרטגיית התוכן

היכולת להשפיע

על הביצועים

מוגש בפלטפורמות מדידות

פרסום והפקת פודקאסטים

הפרסום בפודקאסטים מאפשר למותגים להגיע לקהילות משכילות, אמידות וייחודיות, קהל צרכנים נאמן המחובר לפודקאסט במגוון סיטואציות: בדרכים, בעבודה, בפעילות ספורט ופנאי. הפודקאסט הינו כלי פרסומי יעיל ואפקטיבי המכוון לקהלים נישתיים בעלי תחומי עניין מסויימים, הפרסום מוגש לרוב על ידי מנחה הפודקאסט כחלק אינהרנטי מהתוכן, כסיפור מזוית אישית המניע לפעולה.

מחקר של Adobe Digital Insights 2019 מצא כי פודקאסטים הם פלטפורמה יעילה ואפקטיבית לפרסום, הפרסום פחות פולשני והרבה יותר אפקטיבי: 60% מהמאזינים דווחו כי הם חיפשו מוצר או שירות לאחר ששמעו מודעה בפודקאסט, 25% רכשו מוצר שגילו באמצעות מודעה בפודקאסט – קישור למצגת המחקר.

צוות הפקת הפודקאסטים שלנו ישמח לפצח את אסטרטגיית התוכן של המותג שלך ולהציע מגוון פתרונות לפרסום והפקת פודקאסטים.

דוגמאות

כל ההסכתים

פודקאסטים

פודקאסטים
  • הכל
  • תרבות ופנאי
  • חברה
  • ילדים
  • סגנון חיים