Research : GroupM & IAB
העתיד של הפרסום האודיו הפרוגרמתי נשמע טוב!
עלפי הדוח – כמעט מחצית מהמפרסמים מדרגים את פרסום האודיו דיגיטל כבחירה הטובה ביותר שלהם. דוח האודיו הפרוגרמתי לשנת 2023 של GroupM ו-Interactive Advertising Bureau Europe נוצר כדי לבדוק את רמות ההשקעה, מנועי צמיחה, החסמים וההזדמנויות בפרסום אודיו דיגיטלי באירופה.
הסקר בשילוב רשת IAB באירופה מ-29 שווקים בין מאי ליוני 2023.
תובנות:
- אודיו הוא המפתח להשלמת ערוצי מדיה אחרים. 47% מהמפרסמים וסוכנויות המדיה מצהירים שפרסום אודיו הוא בין אפשרויות המדיה המובילות שלהם.
- המובייל נשאר המפתח העיקרי להגיע לקהלים. 70% מהBuyers ו-80% מהמפרסמים מצפים להגיע לקהל שלהם באמצעות מכשירים ניידים.
- המחקר מסיק כי מרבית החסמים בשווקים טמונים מהיעדר מיומנויות רכש בפלטפורמות.
74% מהBuyers רואים אפשרות להגדיל את ההשקעה בפרסום אודיו ב12-24 חודשים הקרובים. - לפי GroupM הצמיחה בפרסום אודיו דיגיטלי תמשיך ותגיע לכ19.4% השנה. הדוח מדגיש כי בשווקים עם אוריינטציית רדיו גבוהה, שיעור ההוצאה לפרסום באודיו דיגיטל תגדל מעל הממוצע.